به نام او...دخترهای نهم مثل هفتمیها نبودند. جلسات آخر بود که چندتاییشان با کلی خجالت توانستند جملهبندیهایشان را درست کنند و منظورشان را برسانند. بگویند که اگر میشود دربارۀ این صحبت کنیم که: «چجوری به کسی که دوستش داریم نزدیک شویم». وقتی حرفشان را زدند لبخندی زدم و گفتم: «آره، حتما میشه صحبت خوش گذشتن...
ما را در سایت خوش گذشتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 23 تاريخ: جمعه 12 خرداد 1396 ساعت: 8:56